Domů > Naše akce > Oliver Cup U15 Teams

2009 - ZENTIVA CUP - INITIAL INFOS - ÚVODNÍ INFORMACE

Dear participants,

 

Zentiva Cup 2009, traditional U15 mixed teams tournament, which you entered is getting closer. This year we will have 12 teams from 10 countries.

The teams are: (please let us know the exact name of your team we should use during the event!!)

  

 

Denmark

Amersfoort/Almere (Holland)

Hungary

Lendava (Slovenia)

Sachsen (Germany)

Pressbaum (Austria)

Zagreb (Croatia)

Trenčín (Slovakia)

Hamr Praha (Czech Republic)

Český Krumlov (Czech Republic)

Plzeň (Czech Republic)

Glubczyce (Poland)

 

Dates of the event: 12. – 14. 6. 2009 (Friday-Saturday-Sunday)

Arrival of participants: Friday 12.6.2009 until 14.00!

Programme (beginning): tournament will start at 3 p.m. (3.30 p.m.) on Friday 12.6.2009. Next team matches will continue on Saturday and Sunday according the agreed playing system (to be specified upon your arrival)

Playing system of the event: Swiss system (to be explained upon arrival) – it may happen we will use other system for the tournament, if some teams withdraw in last minute.

Accommodation during the event (Friday, Saturday) and boarding during the event (Friday: dinner; Saturday: breakfast, lunch buffett, dinner; Sunday: breakfast, package for the journey home) is arranged.

Price-giving ceremony: Sunday 14.6.2009 at ?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" /12.00 a.m. after finnishing the tournament.

Departure: Sunday 14.6.2009 around 13.00

Other information: shuttles, tournament organization, umpires – everything arranged by the organiser

 

The participants will recieve upon their arrival a brochure with information about the tournament, technical-organizational matters during the tournament. There will be a short team managers meeting before the beginning of the tournament where we will explain you the playing system we will use during the tournament and answer your possible questions.

Please let us know your expected arrival time and also contact (phone) where you will be available during your travelling and the whole tournament. Please also tell us the exact name of your team we should use officially during the tournament.

Thank you very much, we are looking forward to having you here. If you have any questions, don´t hesitate to contact us. 

 

Kind regards,

 

Radek Votava - Chairman and head coach of SKB Český Krumlov

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

5. 6. 2009, Český Krumlov

 

Vážení účastníci,

 

Zentiva Cup 2009, tradiční turnaj smíšených družstev žáků, na který jste se přihlásili, je za dveřmi. Turnaje se v letošním roce zúčastní 12 týmů z 10-ti zemí.

Přihlášenými družstvy jsou (prosíme, napište nám přesný název Vašeho týmu, jak chcete, abychom jej uváděli!!) : 

Dánsko

Amersfoort/Almere (Holandsko)

Maďarsko

Lendava (Slovinsko)

Sachsen (Německo)

Pressbaum (Rakousko)

Zagreb (Chorvatsko)

Trenčín (Slovensko)

Hamr Praha (ČR)

Český Krumlov (ČR)

Plzeň (ČR)

Glubczyce (Polsko)

 

Termín konání turnaje je: 12. – 14. 6. 2009 (pátek-sobota-neděle)

Příjezd účastníků: v pátek 12.6.2009 do 14.00

Herní program (začátek): začátek bude v 15.00 (15.30) v pátek 12.6.2009. Další utkání budou pokračovat v sobotu a v neděli, dle dohodnutého herního systému (bude upřesněno po příjezdu).

Herní systém: Švýcarský systém (bude Vám vysvětleno po příjezdu) – v úvahu přichází i jiný herní systém, pokud by některá družstva na poslední chvíli odřekla svou účast.

Pro účastníky je zajištěné ubytování po dobu turnaje (pátek, sobota), stravování během turnaje (pátek večeře; sobota snídaně, lunch bufet, večeře; neděle snídaně, balíček na cestu)

 

Vyhlášení vítězů: v neděli 14.6.2009 ve 12.00 po skončení turnaje

Odjezd: neděle 14.6.2009 okolo 13.00

Další informace: míče, organizace turnaje, rozhodčí – vše zařizuje pořadatel

 

Účastníci po svém příjezdu obdrží brožuru s informacemi o turnaji, technickými i organizačním záležitostmi během turnaje. Před zahájením turnaje proběhne krátká schůzka vedoucích družstev, kde bude vysvětlen herní systém turnaje a zodpovězeny případné vaše dotazy.

Prosím, sdělte nám předpokládaný čas Vašeho příjezdu a uveďte kontakt, kde budete během cestování i turnaje k dispozici. Zároveň nám prosím sdělte přesný název Vašeho družstva, jak chcete, abychom jej uváděli během turnaje.

Děkujeme mnohokrát a těšíme se na Vaši přítomnost v Českém Krumlově. Neváhejte nás kontaktovat i v případě jakýchkoliv dotazů.

 

S pozdravem,

 

Radek Votava

Předseda a hlavní trenér SK Badminton Český KrumlovA

Hlavní partneři

  • Město Český Krumlov
  • Olier
  • Swietelsky
  • Balcar
  • Český badmintonový svaz
  • Energo Český Krumlov
  • Město Český Krumlov
 
 

   

SK Badminton Český Krumlov, z.s.

Chvalšinská 111, 381 01 Český Krumlov

IČO: 690 85 692

tel.: +420 724 320 839

e-mail: radek.votava@mybox.cz

Mohlo by Vás zajímat:

 

krumlováci.cz

Kouzelné bylinky

Badminton na Výstavišti

 

 

Sportovní činnost dětí a mládeže našeho klubu je podporována z rozpočtu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.

Copyright 2016 SK Badminton Český Krumlov, developed by Unipex CZ s.r.o., design by JIRAKstudio